banner_ardu-grill.PNG

et et

Tartu Hoiu-laenuühistu finantskool. Rahakool

Seksuaaltervise kool

Beebikool

Moekool

Õigusabikool

NAISELT NAISELE

MEHELT MEHELE

Toidukool

Väikelaste kool

Põhikool

Ametikool / Kutsekool

Gümnaasium

Ülikool / Kõrgkool

Liikluskool / Autokool

Elukool / Elukestev õpe



turvakood
lapsevanem-logo.gif

Liana Sedan

Lapsevanem.ee - Sisukestev õpe lapsevanemale :: Liana Sedan Matemaatika, füüsika, ajalugu, inimeseõpetus jne. Kõik selleks et abistada õppijat.Liana Sedan,Matemaatika, ekool, e-kool, füüsika, ajalugu, seks, abort

[ Üldinfo ] [ Värvivalik ]

Suzuki Liana Sedan - uue ajastu algus

Suzuki uusim ja tähelepanuväärseim uus sõiduauto Suzuki Liana ühendab endas kolm põhiomadust, mis Suzuki on seadnud autoehituses prioriteetideks: ainulaadsus, sportlikkus...

Suzuki uusim ja tähelepanuväärseim uus sõiduauto Suzuki Liana ühendab endas kolm põhiomadust, mis Suzuki on seadnud autoehituses prioriteetideks: ainulaadsus, sportlikkus ja kõrge kvaliteet. Liana on klassiliidreid ka salongi erakordse ruumikuse ja ökonoomsuse poolest.

Esimene küsimus: kust selline nimi? Liana on lühend väljendist Life In A New Age, lisaks sellele on ta muidugi ka kaunis naisenimi.

Teine küsimus: mis klassi auto see on? Uus Suzuki Liana Sedan on nii julge samm 21. sajandisse, et teda on isegi raske liigitada: tema välimus on klassikaline nagu sedaanil, pakiruum mahukas nagu suurautol ja siseruum avar nagu mahtuniversaalis! MPV on seni üks õnnestunumaid nimepakkumisi sellele uuele autoklassile.

Kolmas küsimus: mida revolutsioonilist see auto pakub? Otseselt ei midagi. Eelkõige evolutsioonilist: hästi viimistletud ja euroopalikule maitsele vastavat ning väga ruumikat, täiusliku varustusega, üliökonoomset ja usaldusväärset sõidukit, mis maksab alla 200 000 krooni!

Revolutsioonilisusest: Liana on pereautode hulgas ainus, mida saab ka uudse 4GRIP neljarattaveoga ja ta pakub ka ainulaadse kombinatsiooni: automaatkäigukast + 4GRIP nelikvedu.

Välimus

Liana on disainitud nii, et ta jätaks õhulise ja dünaamiliselt sportliku mulje. Auto esiosa on kiiljas nii külg- kui ka pealtvaates: see tagab hea manööverdusvõime ja ei tee Lianat hoolimata tema kõrgusest liiga raskepäraseks või massiivseks.

Suured esituled on ka praktilised: need valgustavad teed märgatavalt paremini kui mõne konkurendi trendikalt kriipsjad esituled. Uus soliidne iluvõre annab esiosale väärikust. Kogu autole annavad uue ilme toekad kaitserauad ja kogu autot ümbritsev spoilerite-laiendite ring. Peened piilarid tagavad hea väljavaate. Aerodünamilised külgsuunatuled kasutavad uudseid valgusdioode.

Ainulaadse kujundusega tagaosa, mida ilmestavad massiivsed esitulede joont kordavad kolmnurksed tagatuled, annab Lianale kordumatu ilme.

Välismõõdud

Liana Sedani kogupikkus 4350 mm (120 mm pikem kui Liana MPV) on samas suurusjärgus enamiku pereautode klassi kuuluvate sedaanidega, kuid kõrgus 1550 mm teeb tavaautodega selge vahe sisse. Lai rööbe (1450/1445 mm ees/taga) tagab hea teelpüsivuse.

Sõitjateruum

Ruumikus
Lianas on pearuumi nii esi- kui ka tagaistmel rohkem kui teistes sama klassi autodes: ees 1035 mm ja taga 995 mm! Kuna küljed on sirged, siis ka laiust jagub. Tänu kõrgele istumisasendile on sisenemine-väljumine hõlbus ja isteasend ergonoomiline.

Mugav istuda
Nii juhiistme kui ka rooli asendit saab püstsuunas reguleerida, mis tagab mistahes kasvu juhile mõnusa isteasendi. Ergonoomiliselt õieti paigutatud pedaalid ja vasaku jala tugi on täpselt õiges kohas. Suured ja toekad istmed sobivad ka suure kondiga põhjamaalasele.

Müra võib unustada
Liana puhul on müra ja vibratsiooni summutamisele põhjalikult mõeldud: 40 % kerest on kõrgtugevat terast, mis koos spetsiaalsete lisatugevdustega ei taga ainult kõrget turvalisust, vaid ka vaikset salongi. Müratõrjematid ustes, põrandas, armatuurlaua sees (4 kihti), uue põlvkonna vaikne nukkvõlli silent chain kettajamiga mootor, kummipatjadega isoleeritud abiraamile kinnituv tagavedrustus ja uste topelttihendid teevad Lianast vaikse ja mõnusa auto.

Juhile mõeldes
Uudsed ülimalt selged analoognäidikud on mugavad jälgida. Efektne hõbedakarva CD-raadio on ülimalt hästi nähtav armatuurlaua ülaosas, toekal kolme kodaraga roolil on ka raadio juhtnupud. CD-sahtel, infopaneel armatuurlaua ülaosas, 12V lisapistik keskkonsoolis, peegli- ja istmesoojendused ja nelja kõlariga audiosüsteem hellitavad juhti. 4 elektriakent, elektripeeglid ja kesklukustus, mis hõlmab ka tagaluuki, on Suzuki Lianal alati põhivarustuses ilma lisatasuta.

Ülimoodne kütteseade
Uudsete pööratavate soojendusseadme kangide ümber on stiilsed alumiiniumivärvi ümbris, kütteseade vahetab kuni 480 m3 õhku tunnis! Uudne arvutijuhtimisega konditsioneer on ülimalt kütusesäästlik, juhtides automaatselt oma töö intensiivsust sõltuvalt välis- ja sisetemperatuurist.

Ülipraktiline pakiruum

Pakiruumi pikkus on 900 mm ja laius 1300 mm.Tänu madalale tõstekõrgusele saab kergesti ka raskeid esemeid laadida. Tagaistmel saab 1/3 ja 2/3 mõõdus seljatugesid klappida ja pakiruumi mahtu paindlikult reguleerida. Tagaistme seljatoe kallet saab seada nelja eri asendisse. Panipaiku on piisavalt: neid leiab esiistme alt, ustest, keskkonsoolist, esiistmete seljatoest ja pakiruumi küljeltki – ruumi jagub kõigele.

Uudsed värvilahendused

Liana stiilne mustjashall salong on ainulaadses kontrastis efektse armatuurlauaga. Selle keskosa, soojendusseadme juhtnuppude ümbris ja automaatkäigukasti valits koos selle ümbrisega on stiilselt alumiiniumivärvi.

Täiesti uus jõuallikas

Lianal on EURO3 normile vastav 1,6-liitrine 106 hj ülimoodne kahe nukkvõlliga (DOHC) neljapunktipritsega M-seeria uusim jõuallikas. Et nukkvõlle käitab uus nn. vaikne silent chain kettajam, võib hammasrihma tüütu vahetamise unustada. Semi-ladder tüüpi väntvõlli raamlaagrite kinnitus, "ujuv" klapikambrikaas, poolmärjad hülsid, uudsed hüdraulilised mootoripadjad ja kahekiiruseline ventilaator tagavad mootori ökonoomse, vaikse ja vastupidava töö. 1140 kg kaaluva Liana maantekulu 5,9 ja keskmine 7,1 l/100 km ei vaja ilmselt kommentaare. Erilist tähelepanu on pööratud pöördemomendile madalatel ja keskmistel pööretel.

Täiesti uus vedrustus

McPherson-tüüpi täiesti sõltumatu vedrustus kasutab uusimat tüüpi pehmelt töötavate layered metal valve klappidega amortisaatoreid, mis tagab Liana mugava sõidu ka kehval teel, ühtlasi peavad sellised amortisaatorid kehvades oludes ka kauem vastu. Tagavedrustuses kasutatakse ainult väga kallistelt autodelt tuttavat abiraami, mille külge kinnitub vedrustus. Abiraam kinnitub ise kere külge kummipatjade vahendusel, neelates müra ja vibratsiooni.

Rehvid ja pidurid

Tavamudelil on praktilised 185/65R14 rehvid, valuvelgedega mudelitel sportlikud 195/55R15 rehvid. Koostöös uusima ABS+EBV, 14" ventileeritavate esipiduriketastega ja 10" võimendiga pidurdab Liana muretult ka raskes lastis.

Jõuülekanne ja juhtseadised

Baasmudelil (nii 2wd kui ka 4wd) on viiekäiguline käigukast, küll saab lisatasu eest mõlemale tellida neljakäigulise automaatkäigukasti. 4GRIP tähendab automaatselt lülituvat nelikvedu. Hüdrauliline RBC-sidur lülitub kiiresti ja ilma tuntava jõnksu vms. koormuseta. Kütusekulu on vaid 0,3-0,4 l/100 km suurem kui esiveolisel. Mis veelgi rõõmustavam: mõnegi konkurendi esiveolise mudeli kulu on võrreldav Liana 4WD-mudeli kuluga! Roolivõimendi on hüdrauliline, mis tagab tema töö ka pikkadel mäestikusõtudel või kiirel manööverdamisel.

Turvalisus ja vastupidavus

Liana täidab hõlpsalt kõik turvanormid, ühtlasi on ta ka võimalikult ohutu ka jalakäijale temaga kokkupõrkel. Armatuurlaud ja uksed on uudsetest energiat neelavatest materjalidest. Neli turvapatja on kõigi Liana Sedanite põhivarustuses. Kõigil 5 sõitjal on oma peatugi ja kolmepunjtiturvavöö. Kõrge isteasend annab väga hea vaate ette, külgedele ja taha. Taga on lapselukud ja Isofix-lapseistme kinnitid. Tagaistme seljatugi on erikonstruktsiooniga, mis kaitseb sõitjaid pagasi eest. ELR-turvavöödel on ülakinnituse kõrguse regulaator, pingutid ja jõupiirajad. 80% galvaniseeritud kere saab 12-aastase läbiroostetamisvastase garantii, mis tagab turvalisuse ka aastate pärast.

 

Vargakindel ja hõlpsalt remonditav

Vabalt pöörlevad lukusilindrid, kaitstud lukusüsteemid ukse sees, deadlock-topeltlukustus ja uue põlvkonna immobilisaator tagavad selle, et Sinu Lianaga sõidad vaid Sina! Näiteks Suzuki Wagon R+ osutus Suurbritannia testis hiljuti vargakindlaimaks autoks. Auto esi- ja tagaosa on konstrueeritud nii, et neid on lihtne ja odav remontida peale liiklusõnnetust.

 

Soodsad hinnad

Baasmudeli Liana Sedan 1,6 hind on vaid 189 900.- on vägagi soodne, arvestades mootori suurust ja standardvarustust (4 airbagi, ABS+EBV, 4 el. akent, el. peeglid, roolilt juhitav CD-stereo, istme- ja peeglisoojendused jne), Liana 1,6 Sedan koos konditsioneeriga 199 900.-
Veelgi soodsam on Liana 4WD mudel: 219 900.- krooniga saab nelikveo ja lisaks kõigele eelpoolloetletule ka konditsioneeri ning 15" valuveljed.
Automaatkäigukastiga Liana koos, konditsioneeri ja 15" valuvelgedega maksab 219 900. Sellele mudelile nelikveo lisamine tõstab hinda vaid 235 900.-ni. Liana on seega ainus auto, mis pakub sellises hinnaklassis nelikvedu ja ka nelikveolist koos automaatkäigukastiga.

Investeering aastateks

Suzukil on täielik ja kattev 3a või 100 000 km täisgarantii, 12 a kere läbiroostetamisvastane garantii ja lisaks 3 a kasutajagarantii (Autoabi).

Suzuki Motor Corporation on asutanud Saksamaal Frankfurdi lähedal asuva uue Euroopa peakontori Suzuki International Europe'i (SIE). SIE hakkab lisaks uute mudelite väljatöötamisele organiseerima ka lähiaastail tööle hakkavat üle-Euroopalist Suzuki Pan European garantiiremondiketti, mis tagab operatiivse abi kõigi probleemide puhul mistahes Euroopa punktis.

 

printerisõbralik versioon esita küsimus
viimati toimetatud: 22. 09. 2009. 18:06