banner_ardu-grill.PNG

et et

Tartu Hoiu-laenuühistu finantskool. Rahakool

Seksuaaltervise kool

Beebikool

Moekool

Õigusabikool

NAISELT NAISELE

MEHELT MEHELE

Toidukool

Väikelaste kool

Põhikool

Ametikool / Kutsekool

Gümnaasium

Ülikool / Kõrgkool

Liikluskool / Autokool

Elukool / Elukestev õpe



turvakood
lapsevanem-logo.gif

A kategooria

Lapsevanem.ee - Sisukestev õpe lapsevanemale :: A kategooria Matemaatika, füüsika, ajalugu, inimeseõpetus jne. Kõik selleks et abistada õppijat.A kategooria,Matemaatika, ekool, e-kool, füüsika, ajalugu, seks, abort

Aide Autokool <> Pärnu ; Rüütli Autokool <> Tartu

Rehvinõu - Turvisemustri kontrollimine

Kontrollige rehvi turvisemustrit korrapäraselt, et näha, kas rehv vajab väljavahetamist või mitte. Kõikide sõiduautode, väikeveokite ja keskmise suurusega kaubaautode rehvide turvise sisse on sulatatud kulumist näitavad indikaatorribad. Need paiknevad mustrisoonte põhjas mitmes kohas üle rehvi. Kui rehv on nii kulunud, et mõni indikaatorriba ja turvise koort ilmuvad nähtavale, tuleb rehv välja vahetada. Kui turvisemuster on kulunud ainult ühest või kahest kohast, viitab see valele rehvirõhule. Alljärgnevalt on loetletud mõned tüüpilisemad rehvi ebaühtlase kulumise viisid ja selle põhjused.

Muhud või mullid turvisel: KULUNUD OSAD

Muhud või mullid esinevad kõige sagedamini esirehvidel, kuid võivad tekkida ka tagarehvidele. Taolised ilmingud võivad viidata tasakaalustamata ratastele või vedrustus- või roolisüsteemi kulunud osadele.

Saehambakujulised servad: VALE KOKKUJOOKS

Hambulised või karvased rehviservad on põhjustatud rehvi ebaühtlasest hõõrdumisest vastu teekatet. Selle vastu aitab kokku- või lahkujooksu reguleerimine.

Õige mustrisügavus tagab rehvi hea sooritusvõime. Kui te märkate, et rehvi haarduvus hakkab märjal teekattel vähenema või kaob hoopis, tähendab see rehvi liigset kulumist. Mustri jääksügavus peab suverehvil olema vähemalt 1,6 mm ja talverehvil vähemalt 3 mm.

Rehvi keskmise osa kulumine: ÜLERÕHK

Kui rehvis on ülerõhk, langeb kõige suurem koormus rehvi keskosale, mis hakkab seetõttu kiiremini kuluma kui küljed. Ebaühtlane kulumine lühendab rehvi tööiga. Kontrollige korrapäraselt rehvirõhku. Ebaühtlase kulumise põhjuseks võib olla ka vale kokkujooks või mõni muu mehaaniline probleem.

Mõlema serva kulumine: ALARÕHK

Kui rehv kulub kõige rohkem servadest, võib põhjuseks olla alarõhk. Alarõhuga rehv kulub väliskülgedelt (või õlgadelt) kiiremini, lühendades sel viisil rehvi tööiga. Samuti soodustab alarõhk rehvi ülekuumenemist, mis vähendab omakorda selle vastupidavust. Lisaks kasvab alarõhuga rehvi suurema veeretakistuse tõttu kütusekulu (pehme rehviga kulub sõidukil liikumiseks rohkem energiat). Ebaühtlase kulumise põhjuseks võib olla ka vale kokkujooks või mõni muu mehaaniline probleem.

 

[ Altea XL Wagon ] [ Altea ] [ Altea XL Freetrack-4WD ] [ Exeo ] [ Exeo ST ] [ Leon ] [ Ibiza ] [ Ibiza SC ]
[ Alhambra ] [ Alto ] [ Splash ] [ SX4 ] [ SX4 Sedaan ] [ Swift ] [ Jimny ] [ Grand Vitara 3D ] [ Grand Vitara 5D ]
[ i20 ] [ i30 ] [ i30 Wagon ] [ ix55 ] [ H1 ] [ Coupe ] [ Santa Fe ] [ Sonata ] [ Tucson ] [ D-MAX ]

Vanad mudelid: [ Getz 3D ] [ Getz 5D ] [ Getz Cross ] [ Matrix ] [ Grandeur ] [ Trajet ] [ H1 ] [ Accent ] [ Liana (luukpära) ] [ Liana Sedan ] [ Ignis ] [ Toledo ] [ Cordoba ]

 

printerisõbralik versioon esita küsimus
viimati toimetatud: 22. 04. 2010. 02:28