banner_ardu-grill.PNG

et et

Tartu Hoiu-laenuühistu finantskool. Rahakool

Seksuaaltervise kool

Beebikool

Moekool

Õigusabikool

NAISELT NAISELE

MEHELT MEHELE

Toidukool

Väikelaste kool

Põhikool

Ametikool / Kutsekool

Gümnaasium

Ülikool / Kõrgkool

Liikluskool / Autokool

Elukool / Elukestev õpe



turvakood
lapsevanem-logo.gif

B kategooria

Lapsevanem.ee - Sisukestev õpe lapsevanemale :: B kategooria Matemaatika, füüsika, ajalugu, inimeseõpetus jne. Kõik selleks et abistada õppijat.B kategooria,Matemaatika, ekool, e-kool, füüsika, ajalugu, seks, abort

Aide Autokool <> Pärnu ; Rüütli Autokool <> Tartu

goodyear.ee

Rehvinõu

Rehvi parandamine - Rehvi parandustööd peaks tegema rehvide alal kogenud spetsialist. Rehvi korralikuks parandamiseks tuleb see veljelt maha võtta, kontrollida hoolikalt vigastuse suurust ja seejärel otsustada, kas torkeauku on mõtet paiga või punniga parandada või mitte.

Rataste ümberasetamine - Kuigi paljud juhid asetavad oma auto rattad ise ümber, on spetsialistide töö siiski kiirem, hõlpsam ja turvalisem. Sõiduki käsiraamatus on kirjas rataste ümberasetamise viisid ja ajagraafik. Kui ajagraafikut pole antud, soovitame rattaid ümber vahetada iga 10 000 kuni 15 000 kilomeetri järel.

Rataste kokkujooks - Rataste kokkujooks on õige, kui kõik vedrustus- ja roolisüsteemi osad töötavad stabiilselt ning ratta ja rehvi koostud jooksevad otse ja õigesti. Kui märkate turvisemustri ebaühtlast kulumist, võib selle põhjuseks olla vale kokkujooks. Pöörduge abi saamiseks spetsialisti poole.

Rehvi tasakaalustamine - Tasakaalustamata rehv tekitab vibratsiooni, mis võib väsitada juhti ning põhjustada auto vedrustuse ja rehvide enneaegset ning ebaühtlast kulumist. Rehvid tuleb esmakordsel või remondijärgsel paigaldamisel tasakaalustada. Rehvide tasakaalustatust tuleb kontrollida kohe, kui märkate, et auto hakkab vibreerima või vibama.

Rehvirõhk - Rehvirõhku peate kindlasti kontrollima täpse manomeetri abil vähemalt kord kuus. Ala- või ülerõhk võib põhjustada rehvi ebanormaalset või üleliigset kulumist ja rebendeid, mille tagajärjel tekib ülemäärase kütuse tarbimise, rehvi ülekuumenemise või isegi purunemise oht. Rõhku mõõdetakse siis, kui rehvid on külmad ja autoga pole mõnda aega sõidetud. Isegi paar sõidetud kilomeetrit soojendavad rehvi ja tõstavad rõhku ning mõõtmistulemus võib seetõttu olla ebatäpne. Pidev alarõhk viitab sellele, et rehvi ja ratta koostoimega on probleeme. Sellisel juhul pöörduge kohe professionaalse rehvimüüja poole.

 

[ Altea XL Wagon ] [ Altea ] [ Altea XL Freetrack-4WD ] [ Exeo ] [ Exeo ST ] [ Leon ] [ Ibiza ] [ Ibiza SC ]
[ Alhambra ] [ Alto ] [ Splash ] [ SX4 ] [ SX4 Sedaan ] [ Swift ] [ Jimny ] [ Grand Vitara 3D ] [ Grand Vitara 5D ]
[ i20 ] [ i30 ] [ i30 Wagon ] [ ix55 ] [ H1 ] [ Coupe ] [ Santa Fe ] [ Sonata ] [ Tucson ] [ D-MAX ]

Vanad mudelid: [ Getz 3D ] [ Getz 5D ] [ Getz Cross ] [ Matrix ] [ Grandeur ] [ Trajet ] [ H1 ] [ Accent ] [ Liana (luukpära) ] [ Liana Sedan ] [ Ignis ] [ Toledo ] [ Cordoba ]

 

 

printerisõbralik versioon esita küsimus
viimati toimetatud: 22. 04. 2010. 02:13